Valoarea medie a coşului de cumpărături în magazinul online este de două ori mai mare comparativ cu cea din offline. Achiziţia medie realizată de români pe internet este de câteva sute de lei, potrivit unui retailer de materiale de construcţii şi grădinărit.

Diferenţa principală dintre coşul mediu din magazinul online versus cel din magazinele staţionare este dată de faptul că, în online, clienţii ştiu exact ceea ce au de cumpărat, în timp ce în locaţiile fizice aceştia aleg nu doar produsele pe care le au pe listă„, a declarat Mugurel – Horia Rusu, director general Hornbach România, citat de Agerpres.

Potrivit acestuia, clientul din mediul online nu diferă foarte mult de cel din magazinele fizice, iar cea mai mare pondere o au bărbaţii, în proporţie de peste 70%. În ceea ce priveşte vârsta medie, majoritatea se încadrează în categoria 29 – 49 de ani. Cu toate acestea, magazinul virtual are şi clienţi de peste 65 de ani, fapt care arată că şi generaţiile mai avansate sunt tot mai înclinate către tehnologie.

Cele mai achiziţionate produse din magazinul online, în această primăvară, au fost cele din categoria Grădină – produse pentru amenajarea grădinii, a terasei şi a balconului, dar şi din zona de ZOO dedicată animalelor de companie.

Sursa: Agerpres

Imagine de Mediamodifier de la Pixabay

Dă mai departe, să auzim de bine!