Credem că trebuie făcut mai mult pentru a crea comunități online deschise și inclusive. Atât liderii de afaceri, cât și factorii de decizie trebuie să se reunească pentru a face o schimbare reală”, se arată într-o declarație oficială a companiei preluată de The Guardian.

Deși Starbucks nu a numit explicit Facebook în documentul publicat, acțiunea sa vine pe fondul unor mișcări mai ample de a boicota rețeaua socială pentru că nu a făcut suficient pentru a opri discursul de ură pe platformele sale.

Compania va „avea discuții pe plan intern și cu partenerii media și organizațiile pentru drepturile civile pentru a opri răspândirea discursului de ură”, se arată în comunicat.

Peste 160 de companii, inclusiv Verizon Communications și Unilever Plc, au semnat să nu mai cumpere reclame pe Facebook Inc, cea mai mare platformă de socializare din lume.

„Avem politici stricte de conținut și toleranță zero atunci când acestea sunt încălcate. Ne oprim publicitatea până când Facebook poate crea o soluție acceptabilă care ne face confortabili”, a declarat șeful Verizon, John Nitti.

Facebook a recunoscut presiunea crescândă venind dinspre agenții de publicitate. Un executiv Facebook a recunoscut că există un „deficit de încredere” în rândul clienților săi pe platformă.

Facebook realizează venituri anuale de 70 miliarde de dolari din publicitate.

Sursa: The Guardian

Imagine de saraj de la Pixabay

Dă mai departe, să auzim de bine!