Trenurile Soarelui au revenit, în acest sfârșit de săptămână, în circulație. Până la începutul lunii septembrie, 36 de garnituri vor asigura zilnic legătura între București, marile orașe și litoral. Oficialii FCR spun că respectă regulile de igienă impuse de noul coronavirus și că au fost modernizate. Purtarea măștilor e obligatorie.  

Sincer, se simte că în sfârșit sistemul feroviar al României revine în picioare, la modul în care se pare că a fost mult prea mult timp jos. Cu toată idee de autocar și autogară, confortul e bun„, a declarat un călător pe ruta București-Constanța pentru Rador.

„Reporter: Dacă le-ați spune prietenilor: am fost cu trenul la mare, a fost ok, ce-ar zice?

Bine, cel mai probabil ar întreb la ce clasă am mers dacă mi s-a părut ok.„, a explicat acesta.

Directorul CFR Călători, Dan Costescu, crede că trenul va deveni o alternativă la mașina personală sau la autocar pentru tot mai mulți turiști care merg pe litoral în acest an.

Faptul că vedem depășind colegii care merg în mașini pe autostradă, este un lucru bun, în primul că ei respectă viteza legală, care este maximum 130 și ne dovedește că și noi ne ținem viteza de livret, în această zonă poate să fie undeva la 150. România a evoluat după anii ’90, a trecut la acest entuziasm al mașinii. Încetul cu încetul, românii vor depăși și această etapă și se vor duce în zona /…/ și vor decide să vină încetul cu încetul în tren”, a explicat Dan Costescu.

Un bilet în Trenul Soarelui costă aproape 60 de lei, la clasa a II-a și 88 de lei la clasa I pentru ruta București-Constanța.

Sursa: Rador

Sursa foto: msnews.ro

Dă mai departe, să auzim de bine!